20120716

nb

det er litt rart å skrive dette, så det blir et veldig blandet og teit innlegg. kanskje.
jeg skal flytte i sommer. ærlig talt så ville det ha vært umulig for meg å skrive et "gleder meg"-innlegg, eller et deppe-innlegg for den saks skyld. nettopp fordi jeg har så blandede (er det et ord?) følelser. jeg skal liksom ikke flytte til en annen del av byen, men nærmere bestemt en annen verdensdel. skummelt. i august flyr vi i retning india og lander omsider på den lille, tropiske øya sri lanka. der skal jeg bo og gå på skole i ett år med familien min. i den anledning, tenkte jeg at det hadde vært fint å starte på nytt. med bloggingen, altså. nå begynner jeg snart på et nytt kapittel i livet mitt. så hvorfor ikke en ny blogg? bytter også til blogg.no, nettopp fordi jeg har savnet det litt. synes at det er litt vanskelig å få oppmerksomhet gjennom blogspot/ blogger. dessuten har jeg fikset et design, akkurat som jeg vil ha det. besøk den nye bloggen >her<.
det resterende av totusenogtolv/totusenogtretten vil bli brukt til skole, familie og veldig mye reising. det ser jeg veldig frem til. å oppleve, forske, leve. å se den fantastiske verden vår fra forskjellige aspekt- det er den største drømmen min. derfor er jeg så takknemlig for at jeg kan starte allerede nå; med asia. jeg håper at dere vil være en del av det "nye" livet mitt (med fare for at det hørtes veldig narsissistisk ut).
tusen millioner hjerter på dere som har fulgt meg til nå. takk for fine, hjertevarmende kommentarer. takk for forståelse. dere er fine. og det mener jeg. et genuint, ekte-følt takk og farvel fra meg.
ps. flytter bloglovin-følgerne mine. håper det går greit!

2 kommentarer:

  1. har hørt det allerede, at du skal flytte, virker veldig skummelt men spennende :) jeg missunner deg som får oppleve så mye nytt og annerledes.
    også må jeg si meg enig med det du skriver om blogspot, har slitt med bildeopplasting og sånt. skjønner liksom at du flytter tilbake.

    men du får ha massemasse lykke til med alt, også gleder jeg meg til å følge den nye bloggen din videre. mihi :D

    SvarSlett
  2. Eg skjønar godt at du har veldig blanda kjensler, det er vanskeleg å vite kva som skjer framover i ein slik situasjon! Men eg har stor tru på at det blir mest bra, og eg gler meg til å følgje den nye bloggen din <3

    SvarSlett