20120531

radioactive

 jeg har en liten hemmelighet.
det er så mye som skjer akkurat nå. det flyr forbi meg og jeg sliter med å holde følge. jeg klinger fast til alt. vil ikke gi slipp. ikke helt enda. det som gjør mest vondt er å vite at jeg må.
det er kaotisk oppi huet mitt. der svever de dumme tankene. de som sier at alt kommer til å bli jævlig. der svever også de fine tankene. de som forsikrer meg om at alt vil bli fint. det er jo dette jeg vil. eller?
åh hjelp meg.
dere skjønner sikkert ikke dritt akkurat nå. kommer tilbake når jeg har fattet det selv. hade.

4 kommentarer:

  1. uff, håper det går bedre etter hvert.

    SvarSlett
  2. håper du finner ut av ting fort!

    SvarSlett
  3. Eg er forvirra sjølv også. Håpar knuten løyser seg!

    SvarSlett
  4. hemmeligheter er fint, men noen gang litt tungt fort hjertet og hodet å bære alene. Håper du finner ut av ting snart.

    SvarSlett