20120619

fint x tre

picasion.com
en. nytt kamera. hjerte.
to. det er altfor få dager igjen til ferien. så fort har sommeren aldri kommet før. synes jeg, da.
christiane har fine briller, btw. hihi.
instagram. elsker denne appen! (følg meg; sooriya). stikkord: earcuff, byvandring, bøker, neglelakk, hus
 alt på denne jorda trenger ikke nødvendigvis å være så fint, men det skader ingen å forvandle små ting til hverdagsgleder. tvert i mot. det har hjulpet meg mye. 
jeg vil vite hva du synes er fint akkurat nå!

2 kommentarer:

  1. en. Det er såååå herlig med sommer og ferie og reise og hele pakka.
    to. Solbrillene dine var ekstremt freshe.
    tre. Skulle gjerne ha fulgt deg på instagram hvis jeg bare hadde hatt en mobil som ikke var fra antikken :)

    SvarSlett
  2. det er fint at det er ferie snart, og at jeg skal til USA.
    gratulerer med nytt kamera, sooriya!

    SvarSlett