20120616

halvveis produktiv lørdag

etter en daff dag med lite å gjøre bestemte jeg meg for å være litt crafty. dette resulterte i en ny shorts og at hele huset stinker "offentlig basseng". 
startet altså med en billig bukse med relativt rar fasong.
 fine nagler.
 så klippet jeg shortsen til jeg var fornøyd.
 festet på nagler og vips var den ferdig...
 ....trodde jeg. ville jo ikke være helt mainstream, så da helte jeg på med klor.
dyppet den i klor og vasket den i vaskemaskinen slik at kanten skulle bli finere og distressed. dessverre falt to av naglene av i vaskemaskinen.
hurra nå sparte jeg noen hundrelapper. (embrace your inner sunnmøring, liksom).

6 kommentarer:

  1. Sv; Tusen hjertelig takk! ♥

    SvarSlett
  2. åhh! kjempefin! Har faktisk tenkt på i det siste at jeg har lyst å henge med deg og c og lage ting. Som det her. yey!

    SvarSlett
  3. HVOR FÅR MAN KJØPT KLOR? har tenkt å gjøre dette så lenge nå, men finner ikke klor noe sted... :) det ble uansett kjempefint!

    SvarSlett