20120611

a year from now

 antrekk fra en litt finere junidag. 
jeg tok en titt i bildearkivet mitt og fant en del bilder fra juni totusenogelleve. det er skremmende hvor fort tiden går. ett år er jo bare et lite fnugg i historien. en milepæl. likevel skjer det så mye. mange inntrykk, opplevelser og minner. jeg vet at året som kommer vil være annerledes. litt skremmende, litt overveldende, litt magisk. det blir så himla bra om jeg bare vil. 
nok tankemylder. bildene fra juni totusenogelleve illustrerer egentlig bare at jeg var altfor glad i å ta bilder av alt og ingenting. mest ingenting. 
har du forandret deg siden i fjor? lame question.

3 kommentarer:

  1. liker antrekket! Og ja, jeg har forandra meg veldig mye siden i fjor, på alle mulige måter.

    SvarSlett
  2. Kjempe fint antrekk. Likte tankemylderet jeg! Og som de fleste andre har jeg vel på sett og hvis forandret meg jeg også.

    SvarSlett
  3. ja, har forandret meg en del! fint antrekk!! og fine bilder.

    SvarSlett